جزئیات امتحانات نهایی دانش آموزان + برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

جزئیات امتحانات نهایی دانش آموزان + برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱

بر اساس اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت دوم خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ از اول خرداد آغاز می‌شود و تا بیست و هشتم همین‌ماه ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 26
کد خبر: ۱۳۱۱۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، با توجه به استمرار آمورش حضوری دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری و تدریس تمام محتوای کتب درسی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم تمام دوره‌های تحصیلی به شیوه حضوری و بر اساس آیین‌نامه‌های آموزشی و ارزشیابی انجام می‌شود.

سؤالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق بارم‌بندی تعیین شده توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بدون حذفیات طراحی و به‌صورت الکترونیکی به حوزه‌های امتحانی سراسر کشور ارسال می‌شود. برنامه امتحانات نهایی نیز جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده و امتحانات از یکم تا بیست و هشتم خرداد ماه با رعایت نکات بهداشتی به ویژه گندزدایی فضا و تجهیزات حوزه‌ها، تهویه هوای مناسب، تدارک ماسک، مواد شوینده، ضدعفونی کننده و... برگزار می‌شود و عوامل برگزاری امتحانات با نظارت رئیس حوزه، مسئولیت حسن برگزاری این امتحانات را برعهده دارند.

محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی دراین باره گفته است: «از اولیای گرامی دانش‌آموزان انتظار می‌رود با فراهم کردن شرایط مناسب در ایام باقیمانده سال تحصیلی در به ثمر رساندن تلاش فرزندانشان و خدمات آموزشی و پرورشی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همکاری و همراهی بیشتری مبذول کنند و بدیهی است دانش‌آموزان عزیز هم لازم است با برنامه‌ریزی و پشتکار از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.»

زارعی همچنین درخصوص حضور دانش‌آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا در حوزه‌های امتحانی نیز بیان کرده است: «این دانش‌آموزان در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش‌بینی و تجهیز شده است، با حضـور مراقبین، در امتحانات شرکت می‌کنند و از این بابت هم نگرانی وجود ندارد.»

گفتنی است تنها مرجع معتبر برای اطلاع از اخبار و اطلاعات مربوط به امتحانات و آزمون‌ها پرتال رسمی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانی www.aee.medu.ir است، همچنین بارم‌بندی دروس دوره دوم متوسطه و برنامه امتحانات نوبت خرداد، در پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور قابل مشاهده است.

 

دانلود برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱ پایه دوازدهم

 

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت امتحانی خرداد ماه ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را از فایل ضمیمه دریافت نمائید

ضمیمه  برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱ پایه دوازدهم

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده